Easy Come Easy go

Har just kommit hem från torp köpcentrum! har köpt en as mysig go tröja, sen hittade jag några jackor men ska åka till Göteborg nästa vecka så tänkte kolla lite där med, Det var nog allt som hände idag, när vi var på vägen hem, så såg vi en bil som har krockat as hårdt! säger man så? ni skulle bara sett alltså den var helt förstörd! Ja, senare blir nog chilla lira lite piano kanske dra till en polare får see. men ni får ha en go söndags kväll, och försöka sova bort måndags ångest som man får imorgon, föresten så får jag inte det, för jag är ledig imorgon! Yayy Peace guys!

[Chinese_food_malaysia[1].jpg]
Kina Mat! Så himla sugen nu alltså, Fatta vad jag saknar, tur jag ska ditt snart annans hade jag fått damp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0