EMA

God kväll alla goa människor! har precis hoppat ur duschen, efter en lång plugg dag, nu tänker jag bara ta det lugnt och kolla på EMA/MTV, det är en Gala som röstar ut året kändisar videos osv. Imorgon börjar skolan, jag tänker inte skriva någon kommentar till det. Just nu sitter jag kollar på EMA, och fick precis reda på att min favorit band Paramore, Vann priset Best Alternative! Och så försöker jag göra min söndag perfekt genom att snacka med goa folk på Skype. Men nu ska jag städa mitt rum fullt med böcker överallt. Men vi hörs snart!

Kommentarer
Postat av: fredrik

kolla om du vann dagens blogg ;)

kanske kanske inte ? vem vet jo du om du kollar efter ;)

2010-11-08 @ 15:28:41
URL: http://oneking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0