En Kall men mysig dag i Uddevalla

God kväll alla kära vänner, klockan har blivit sju, och ännu en dag har snart gått, man känner verkligen att vinter är på sin väg. Och börjar bli slutet på hösten, det är minus grader och riktigt kallt, solen gick ner nästan innan jag ens hade slutat skolan, men man behöver inte vara så deppig över det, se på det ljusa sida, att julen också är på sin väg! Just nu hade jag precis tänt upp en brasa i vardags rummet, nu i veckan är det en slags tenta vecka på min skola, dvs att alla prov är på samma gång, så därför har jag varit så himla dålig på uppgradera mig.
Kan man tänka sig att 365 dagar har snart gått. Tiden går verkligen snabbt. Men när jag sitter och kolla på när min underbara lilla syster ler åt mig, så känner jag mig riktigt glad ändå! Nu ska jag gå och sätta in mer ved i brasan, sen tillbaka till plugg världen. Men jag ger er mina ord, Det man kämpar för, ger hopp.


En kinesiskt Citat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0