GODMORGON

Godmorgon och godmorgon, klockan redan 14:36 men för mig är det morgon. Hade inte tid att uppdatera mig förut, för jag passade min syrra, så himla söt är hon, ja sitter och kollar på Tv helt plösligt så somna hon i mina knä. Jag känner jag måste komma igång lite med träning och allt, lite lat när det är lov, speciellt när det är massa plugg nu. Som ni kanske ser så har jag en ny desgin på bloggen! det har jag gjort helt själv till klockan 3:00 på natten igår! ja.. vad gör man inte för sina bloggläsare. Jag ska in till stan eller torp senare idag och käka med min kompis och shoppa runt lite. Senare blir det dra hem till han, och spela, Mysigt mysigt. Nej nu ska jag passa på att plugga medans min syrra sover. Men har en grym dag allihopa, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0