HEJ MINA KÄRA KÄRA KÄRA VÄNNER

Nu är klockan 1:37 på kvällen, och jag är jävligt trött, får man säga så? kanske ni kan förstå mig, har suttit och pluggat hela kvällen, matte in my life, känner att jag har väldigt mycket att göra nu, så antar ingen läser min blogg längre. ber stort om ursäkt och ska ska ska lova lova lova förändra mig! Iaf idag har jag inte gjort så mycket varit på överby checkat kläder, fast va så himla trött då, så orka nästan inte kolla"ångest" skulle ha sovit tidigare, men så är det. Helgen var underbar, tack alla som varit med mig i helgen, först va jag men en kompis, två kompis faktiskt i stor staten Göteborg och söv över där, mycket mysigt, sen efter den dagen var det halloween fest/film kväll hos helena. mysigt mysigt, jag enda killen, fast jag klagar inte. söndags så var det chill och en lite familj besök hos familjen Sköld/Benrtsson.
Okej nu får ni ha de gött, och jag ska fan sova, innan jag tuppar av.. "fjortis bild" men har ingen annan just nu.
Och gurra is gonna get a haircut soon too!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0