Kallt

Idag är det minus grader här i Uddevalla, och min element är inte den bästa så sitter och fryser nu, tänkte gå ner och käka frukost och spela piano, men kom på att det är ännu kallare där nere, men får la ta det som en man, lite kyla ska inte stoppa mig! Min element är helt CP, typ är det är as varmt ute, så är den också jätte varm, så man sitter och svettas inne, och när det är minus grader ute, så går den inte ens igång. Alltså den har något imot mig. Idag är det mindre än en månad till jag åker till KINA! Längtar längtar, nu ska jag käka lite frukost och kanske ut och springa lite blir man varm. Men ni får ha en god skol dag eller vad man säger, så hörs vi!
rekommenderar denna film, har sett den 1000gånger, fast lika rolig ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0