Kaos I bohuslän!

Idag när jag vakna så såg jag ut, vet ni vad jag såg då? SNÖ! så himla mysigt, men sen efter lite stund insåg jag att inte var lika mysigt längre, för jag insåg att alla bussarna var inställda! Så jag kom inte till skolan, men tur jag hade min farsa som körde mig, men fatta vilken kaos det blev sen när alla skulle hem, för ingen kom hem från skolan. Alla fick ringa runt och fråga skjuts, stod fullt med folk på buss stationen, jag klarade mig genom att min kompis Morsa körde oss hem. Kul med snö, men detta är väl lite långsökt ändå. Men det stoppar inte min glada humor, just nu sitter jag och pluggar Engelska, Det går Really good! Men egentligen så vet jag inte om vi ens ska ha skola imorgon, för bussarna fortfarande är inställda! Men vi får uppgradera oss och se! men vi hörs senare ikväll för ska dricka min goda varma chokladmjölk, med massa kina tårtor som jag köpte i kina! muums..

Nej inte riktigt så ser dom inte ut men så här ser dom ut! Taget från *här*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0