Sorry!

Tjena sorry a big sorry för min dåliga uppgradering! men nu är jag tillbaka och det är viktigast av allt! fredag var jag med underbara vänner, vi käka god mat, sen kolla vi på bio, harry potter! riktigt grym, lovar jag ska inte säga något om filmen här för er som inte har sett den, fast dom flesta har läst den tror jag. lördags var det mys hemma med familjen och julpynta huset! Gilla gilla! och idag, som ni kanske vet om man går natur, måste man ta en dag i helgen till att plugga. Älskar mitt liv alltså, imorgon blir det skola, sen blir det stan, och inte jobba faktiskt, för jag har ledigt nu! gött som f*n! Nu blir det denna underbara, fast lite wierda serien, för jag hänger inte med, fast det brukar vara så för mig när jag kollar på film eller serier. sen ska jag nana med mina underbara kuddar! Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0